Șervețele dezinfectante Optim - Produs premiat Dental Advisor

Produsele din gama Optim 33TB produse de compania canadiană SciCan au fost votate de către consultanții Dental Advisor "Produs Câștigător" în anul 2016.

Citiți mai jos raportul complet și opiniile celor 40 de consultanți care au evaluat Optim 33TB cu 92%.

Comentariile consultanților

"Optim 33TB se pulverizează uniform".
"Șervețelele pre-umezite sunt mai umede decât marca mea anterioară".
"Produsul nu este iritant pentru ochi/piele - fără etichete de avertizare necesare".
"Miros deosebit".

Descriere

Optim 33TB este un produs de curățare și dezinfectie cu utilizare rapidă într-un singur pas, substanța activă fiind peroxidul de hidrogen (0,5%). Este destinat curățării și dezinfecției generale a suprafețelor dentare non-poroase, a uniturilor dentare și a scaunelor. Are o formulă non-abrazivă și are proprietăți virucide, bactericide, tuberculocide și dezinfectante. Este singurul produs dezinfectant de suprafață recomandat pentru cabinetele dentare care doresc să utilizeze tehnologie "verde". Optim 33TB are un miros de migdale, se biodegradează în apă, dezinfectează un spectru larg de organisme și are un timp de contact tuberculocid aprobat de 5 minute în SUA și 1 minut în Canada. Este un produs sigur (categoria de toxicitate EPA 4 - nu sunt necesare avertismente). Optim 33TB este disponibil (în România*) în recipiente de 4 litri și șervețele pre-umezite. Optim 33TB a fost evaluat de 40 de consultanți în 2.092 de utilizări. A primit un rating de 92%.

Caracteristicile produsului

Consultanții au raportat că Optim 33TB a fost plăcut de utilizat deoarece nu este iritant pentru ochi și piele. Deoarece produsul nu conține clor, nu lasă mirosul familiar de clor. Mirosul de migdale maschează în mod eficient mirosul de peroxid, dar primește recenzii mixte. Atunci când Optim 33TB este utilizat pe suprafețe curățate anterior cu alte tipuri de produse de dezinfecție, pot apărea uneori pete și urme. Deoarece Optim 33TB este un detergent eficient, acesta elimină reziduurile de la dezinfectanții de suprafață anteriori și aceasta este cauza primară a urmelor apărute. Pre-curățarea suprafețelor înainte de prima utilizare a Optim 33TB cu săpun și apă elimină acest efect. 64% dintre consultanți au raportat că Optim 33TB este mai bun decât sau echivalent cu alti detergenți-dezinfectanți. 52% ar trece la Optim 33TB și 72% ar recomanda acest produs.

Sfaturi clinice

Curățați toate suprafețele cu săpun și apă înainte de a utiliza Optim 33TB pentru a preveni efectele adverse ale interacțiunii Optim 33TB cu alte șervețele dezinfectante și posibila pătare a suprafețelor.
Nu utilizați pe suprafețe de aluminiu, alamă sau cupru.

* Articol preluat, tradus și adaptat de pe website-ul www.dentaladvisor.com.