OPTIM® 1 curăță și dezinfectează suprafețele rapid.

OPTIM® 1 curăță și dezinfectează într-un singur pas cu timp de contact de 1 minut - pentru orice microbi.

Virusuri. Bacterii. Fungi. Tuberculoză. Virusuri tip Covid-19*.

Alegeți să nu mai faceți compromisuri pentru siguranță și eficacitate și asigurați-vă că realizați curățarea și dezinfecția corect. OPTIM® 1 vă oferă tot ce vă așteptați să facă, doar că mai rapid. Cu fiecare șervețel OPTIM® 1 dezinfectați
o suprafață mai mare decât ați face-o cu produsele concurente (1).
  • Folosiți 1 singur șervețel gata impregnat cu soluție pentru a curăța și a decinfecta într-un singur minut
  • Timp rapid de contact și acțiune de doar 1 minut (2)
  • Produs prezent pe lista Canadei a dezinfectanților folosiți împotriva Covid-19
  • Șervețelele nu prezintă riscuri conform GHS (Globally Harmonized System of Classification and Labeling of Chemicals) (3)
  • Produsele sunt blânde cu echipamentele dvs. stomatologice (4)
  • Aprobat de Ministerul Sănătății din Canada. Și de ANMDM, din România. ;)

Aflați mai multe despre OPTIM® 1 >
Și începeți să dezinfectați!

* OPTIM a demonstrat eficacitate împotriva virusurilor similare celor care produc Covid-19 pe suprafețe tari și non-poroase și pe dispozitive medicale non-invazive.
Aceste produs poate, de aceea, să fie folosit împotriva Covid-19 atunci când este utilizat conform directivelor de utilizare împotriva poliovirusului pe suprafețe tari și non-poroase și pe dispozitive medicale non-invazive
1 John A. Molinari, Ph.D., Peri Nelson, B.S., Antonia Molinari. Environmental Surface Wetness Test: Comparison of Disinfectant Wipes. Ann Arbor: Dental Advisor, 2015.
2 John A. Molinari, PhD, Peri Nelson, BS, and Devi J.V. Raghavan, BDS. OPTIM 1 Environmental Surface Cleaning Investigation. Ann Arbor: Dental Advisor, 2016.
3 Too good to be true? Read our Safety Data Sheet at www.scican.com/products/cleaners-disinfectants/optim-1/.
4 John A. Molinari, Ph.D., Peri Nelson, B.S. Effect of OPTIM 1 on Tensile Properties of Dental Chair Fabrics. Ann Arbor: Dental Advisor, 2016.

Produs de: VIROX Technologies Inc., 2770 Coventry Rd., Oakville, ON, L6H 6R1