Dr. Petronela Luca este medic dentist, doctor în științe medicale și manager general al Clinicilor Unident Tulcea și Galați.

Doamna doctor Petronela Luca investește în tehnologie de ultimă oră ca semn de prețuire pentru munca echipei medicale și din respect pentru pacienți. În Clinicile Unident din Galați și Tulcea cele mai multe procese sunt automatizate și tehnologizate și nu lasă loc pentru erori umane. Este și cazul procesării instrumentarului stomatologic prin utilizarea mașinii automate de spălat și dezinfectat instrumentar Hydrim M2 G4 de la SciCan. După clinica din Tulcea, doamna doctor a dotat și clinica Unident din Galați cu încă o mașină automată pentru procesarea instrumentarului. De ce, aflați mai jos.

Dr. Petronela Luca | Unident Galați

1. Ce v-a determinat să cumpărați mașină de spălat și dezinfectat instrumentar stomatologic Hydrim M2 G4?
Această tehnologie a răspuns unei nevoi acute ce a apărut o dată cu extinderea activității Clinicii Unident Center din Tulcea. Auzisem că exista astfel de masini și mi-am dorit să achiziționez una din gama premium și mă felicit pentru această alegere. Am văzut cât de mult timp petrec asitentele în sala de sterilizare și mi-am dorit să scurtez pe cât posibil acest timp.

2. Cât de des folosesc asistentele din clinicile dumneavoastră mașinile de spălat și dezinfectat instrumentar stomatologic?
Deoarece avem o activitate intensă în clinici, pe parcursul întregii zile, mașinile procesează în medie 4-5 cicluri pe zi. În aceste condiții ar fi ideal să mai achiziționăm încă una, pentru fiecare clinică, pentru a lucra simultan.

3. Procesarea automată a instrumentelor stomatologice într-un echipament automat înseamnă automat degrevarea asistentelor de la munca manuală de procesare a instrumentelor. Ce fac asistentele cu timpul salvat pe care altfel l-ar fi alocat procesării manuale a instrumentarului?
Am văzut de mult timp acest avantaj major. Asistentele medicale aduc mult mai multă valoare în cabinetul dentar, alături de medic, dar mai ales alături de pacient. Se știe că relația pacient - asistentă medicală este una strânsă, bazată pe încredere și empatie. Acum ele au timp mai mult pentru explicarea tehnicilor medicale și pentru a da indicații despre tratament, dar mai ales să le elimine îngrijorarea în privința acestuia.

4. Ați cumpărat o mașină la Tulcea și apoi încă una la Galați. După experiența de la Tulcea, ce v-a convins că la Galați aveți nevoie de aceeași mașină de spălat și dezinfectat instrumente stomatologice?
În primul rând mi-am propus să avem aceeași calitate premium a serviciilor medicale, oriunde am activa, pentru ca pacienții noștri să nu fie dezavantajați în vreun fel. În al doilea rând, promptitudinea serviciilor companiei Lant Dental și serviciul de mentenanță corespunzător au fost factori determinanți pentru a continua achizițiile.

5. Ce apreciați dumneavoastră cel mai mult la mașina de spălat și dezinfectat instrumente stomatologice Hydrim?
Serviciul integrat de spălare, curățare, dezinfecție, uscare, soluți