C61WD-D02
în stoc
Mașină de spălat și termodezinfectat instrumentar stomatologic Hydrim C61WD G4
Respectă cerințele O.M.S. nr. 1.761/2021 în privința procesării instrumentarului

Mașină de spălat și termodezinfectat instrumentar stomatologic Hydrim C61WD G4

Pregătirea instrumentelor pentru sterilizare într-un cabinet stomatologic înseamnă o adevărata provocare pentru oricine. Asta pentru că până a fi gata de sterilizat, instrumentele trebuie ținute în soluții de dezinfecție, spălate manual la chiuvetă, apoi uscate și în cele din urmă ambalate pentru a fi introduse în autoclav.

Orice asistentă care este responsabilă pentru acest proces dificil poate confirma cât timp, spațiu și bani se pierd utilizând această procedură.

Pentru a eficientiza procesul de curățare, spălare și dezinfectare a instrumentelor și a accesoriilor stomatologice în clinica dumneavoastră, folosiți cu încredere mașina automată de spălat și termodezinfectat instrumentar stomatologic Hydrim C61WD G4

Mașinile de spălat și termodezinfectat instrumentarul produse de compania canadiană SciCan sunt rapide, silențioase și practice. Mașinile de spălat și termodezinfectat Hydrim folosesc un detergent eficient pe bază de enzime care spală instrumentele. Temperatura apei în timpul ciclului de spălare nu depășește 45 de grade, pentru a nu inactiva enzimele și pentru a asigura o curățare eficientă a reziduurilor de pe instrumente. După ce instrumentele sunt spălate cu detergent enzimatic și clătite, mașina termodezinfectează instrumentele ținându-le timp de minim 5 minute la o temperatură de minim 93 de grade Celsius, asigurând astfel cel mai înalt grad de dezinfecție termică, și anume A0 = 6000

A0=6000-hydrimc61wdg4

După fiecare ciclu de spălare și termodezinfectare, mașina oferă un raport în care sunt menționate valorile și timpii pentru fiecare procedură în parte, asigurând astfel că dezinfecția termică a instrumentelor a fost realizată. De asemenea, fiecare ciclu de spălare conține o semnătură digitală unică care certifică termodezinfecția instrumentelor.

Cum funcționează mașina de spălat și termodezinfectat instrumentar Hydrim - acțiunea detergentului enzimatic Hip

hip detergent hydrim c 61 wd

Având în cabinet o mașină automată de spălare și termodezinfectare, asistentele economisesc timp prețios. Timpul astfel salvat va fi folosit pentru îmbunătățirea relațiilor cu pacienții, programări, eficientizarea procedurilor cabinetului.

Mașinile de spălat și termodezinfectat instrumentar și accesorii stomatologice Hydrim respectă standardele internaționale ISO 15883 -1 și -2 în ceea ce privește curățarea și dezinfectarea instrumentarului.

De ce să folosiți o mașină de spălat și termodezinfectat instrumentar Hydrim în loc să spălați manual instrumentarul?

1. Instrumentele vor fi încărcate direct în mașina de spălat și termodezinfectat de la unit. Nu este nevoie de curățare manuală, prespălare sau dezinfectare prealabilă;
  2. După ciclurile de curățare, termodezinfectare și uscare, instrumentele vor fi ambalate în pungi pentru sterilizare, apoi vor fi puse în autoclav, fără alți pași intermediari în acest proces;
  3. Mașina are o capacitate mare de procesare a instrumentelor. Într-o oră, o mașină de spălat și termodezinfectat HydrimC61WD poate procesa până la 120 de instrumente – de la start la uscat;
  4. Mașina de spălat este echipată cu tehnologie G4 pentru conexiune la Internet. Puteți vedea de oriunde cine a spălat, cât a spălat, când a spălat, dacă au apărut erori în procesarea instrumentelor. Tehnologia e Wi-FI ;)
  5. Ciclurile de spălare și termodezinfectare sunt validate pentru a asigura performanța mașinii de spălat și termodezinfectat;
  6. Detergentul HIP Ultra Cleaning pe bază de enzime este păstrat în interiorul aparatului pentru a salva spațiu prețios în cabinet;
  7. Uscarea este activă, cu filtru HEPA;
  8. Touch screen cu acces facil la caracteristicile și programele mașinii;
  9. Performanță îmbunătățită, siguranță în utilizare și mentenanță minimă necesară;
  10. Mașinile sunt încărcate frontal în mod confortabil și pot fi instalate în mod flexibil în cabinet ori pot fi integrate în corpurile de mobilier.

NOU!
Mașinile automate de spălat și termodezinfectat instrumente stomatologice HYDRIM G4 oferă acum opțiunea de conectare wireless a unităților HYDRIM la rețeaua G4, pentru mai multă flexibilitate.

Documente utile pentru mașina automată de spălat și termodezinfectat instrumente stomatologice Hydrim C61 WD G4

Certificat marcaj CE Descărcați
Declarație de conformitate Descărcați
Manual de utilizare în limba română Descărcați