Casete pentru instrumentar SysTM de la SciCan

Casetele pentru instrumentar SysTM SciCan
Pentru curățarea, sterilizarea și depozitarea eficientă a instrumentelor dentare

Casetele pentru instrumentar SysTM produse de SciCan sunt gândite să eficientizeze în cabinet procedurile legate de:

• utilizarea instrumentarului în timpul intervențiilor;
  • curățare și dezinfectarea instrumentelor;
  • sterilizarea în autoclav;
  • depozitarea facilă.

Pe tot parcursul manevrării instrumentelor dentare, fie că e vorba de proceduri medicale sau de momentul sterilizării lor, instrumentele trebuie manevrate cu maximă atenție. Manevrarea instrumentelor libere, fără să fie așezate într-o casetă, predispune la o serie de riscuri asociate rănirii personalului operator sau răspândirii infecțiilor.

Pentru a preveni rănirea personalului operator sau pentru a preveni răspândirea infecțiilor, este foarte important să utilizați casete pentru organizarea instrumentarului. SysTM de la SciCan sunt casete pentru organizarea instrumentarului care vă permit să:

• mențineți integritatea instrumentelor;
  • preveniți eficient răspândirea infecțiilor;
  • asigurați un grad crescut de securitate pentru personal și pentru pacienți.

1. Organizarea instrumentarului și utilizarea sa eficientă în timpul procedurilor medicale.

Având casetele SysTM de la SciCan, puteți organiza pe cabinete sau pe specializări instrumentarul din clinica dumneavoastră. Atunci când aveți de realizat o procedură de parodontologie, chirurgie sau implantologie – pur și simplu alegeți caseta cu instrumentele pregătite în prealabil pentru aceste intervenții. În acest fel vă asigurați că aveți toate instrumentele necesare în casetă și că nu pierdeți din timpul dumneavoastră prețios din intervenție pentru a mai cere un instrument, apoi alt instrument etc.

În plus, organizarea instrumentelor în casetă conferă un aspect profesionist și îngrijit pentru clinica dumneavoastră. Pacienții sunt impresionați de grija pe care o acordați pentru detalii și au mai multă încredere în siguranța spațiului cabinetului dentar.

2. Curățarea și procesarea corectă și eficientă a instrumentarului după intervenții.

O dată ce ați terminat intervenția medicală, pur și simplu luați caseta cu instrumentele conținute și o transportați în siguranță în camera de procesare a instrumentelor. În acest fel vă asigurați că instrumentele nu se ating între ele în timpul transportului și că nu se pot astfel zgâria sau deteriora. De asemenea, vă protejați pe dumneavoastră pe toată durata transportului de posibile înțepături cu instrumentele ascuțite și, deci, de posibile infecții.

Fiind într-o casetă și punând instrumentele direct într-o unitate automată pentru spălarea și dezinfectarea termică a instrumentelor, cum este Hydrim, reduceți contactul mâinilor cu instrumentele, reduceți riscurile și reduceți costurile asociate procesării manuale a instrumentelor.

3. Sterilizarea conformă a instrumentelor după procesele de spălare, dezinfectare și uscare.

Ușurința în manipulare este principalul beneficiu al utilizării casetelor pentru instrumente. Dacă ați alege să procesați manual instrumentarul și să spălați, clătiți, dezinfectați și uscați fiecare instrument în parte, ați pierde foarte mult timp prețios, iar riscul înțepării cu instrumentele și riscul deteriorării instrumentelor rămâne valabil în continuare.

Dacă aveți deja instrumentele curate, dezinfectate, uscate și așezate în casetă, pur și simplu împachetați caseta și o introduceți în autoclav. Selectați programul dorit pentru sterilizare și apăsați Start.

4. Păstrarea confortabilă și în siguranță a instrumentarului depozitat în casete.

Instrumentele sterilizate și depozitate în casetă sunt gata de utilizare sau pot fi păstrate în mod confortabil până când veți avea nevoie de ele.

Fiind deja ambalate și etichetate corespunzător, știți exact care este componența casetei și atunci când veți avea nevoie de instrumentele din casetă, le puteți folosi în mod confortabil și sigur pentru intervențiile medicale.

10 dimensiuni diferite, 10 moduri de organizare a instrumentarului – alegeți casetele care vi se potrivesc cel mai bine.

Casete SysTM SciCan grup

De ce să utilizați casete?

• Eliminați, practic, necesitatea spălării manuale a instrumentelor, atunci când utilizați casetele împreună cu mașinile de spălat și dezinfectat instrumentar și accesorii dentare Hydrim®;
  • Transferați eficient, cu economie de timp, instrumentele de la scaunul stomatologic în Hydrim® și Statim®;
  • Păstrați instrumentele organizate și îngrijite;
  • Ajutați la prevenirea deteriorării instrumentelor;
  • Reduceți riscul răspândirii infecțiilor.

Caracteristici și beneficii ale casetelor SysTM de la SciCan

• Designul unic al găurilor casetelor asigură spălarea, clătirea și uscarea excelente în mașinile de spălat și dezinfectat instrumentar Hydrim®;
  • Oțelul inoxidabil chirurgical de înaltă calitate are un finisaj pasivizat pentru a maximiza durabilitatea și pentru a minimiza decolorarea. Stratul exterior este tratat pentru a nu permite potențiale modificări cauzate de acizi concentrați;
  • Garanția producătorului: 4 ani pentru componentele mobile și garanție pe viață împotriva coroziunii;
  • Designul modular maximizează utilizarea spațiului și optimizează eficiența autoclavului dumneavoastră Statim;
  • Benzile de fixare din silicon sunt proiectate pentru a minimiza zona de contact cu instrumentele, ceea ce promovează o curățare mai eficientă;
  • Alegeți între 8 tipuri de culori pentru benzile de silicon și personalizați casetele pentru nevoile dumneavoastră (toate casetele standard au benzi de silicon de culoare verde). Contactați-ne pentru detalii.

Toate casetele SysTM SciCan pot fi vizualizate dând click aici: Casete instrumentar SysTM SciCan.

• Organizați-vă eficient cabinetul datorită beneficiilor oferite de casete;
  • Oferiți siguranță prin minimizarea expunerii la instrumente;
  • Asigurați integritatea instrumentelor și faptul că le veți putea utiliza un timp cât mai îndelungat;
  • Creșteți eficiența cabinetului medical, a procedurilor medicale, a personalului operator.