Soluție HIP Ultra pentru mașina de spălat și dezinfectat Hydrim C61WD G4 - 8 X 750 ml

CS-HIPC-U
In stoc
Soluție HIP Ultra pentru mașina de spălat și dezinfectat Hydrim C61WD G4 cu protecția instrumentelor - 8 X 750 ml

Soluția chimică HIP™ este formulată cu atenție pentru a putea fi utilizată la curățarea instrumentelor și accesoriilor dentare realizate dintr-o gamă variată de materiale și coatinguri. Detergentul HIP este adăugat automat în diferite etape ale ciclului pentru a optimiza curățarea și protecția instrumentelor. Teste independente au demonstrat că soluția elimină proteinele în proporție de 99,9% - cu mult peste nivelul detectabil cu ochiul liber.

Soluția de curățare este compatibilă cu mașinile de spălat și dezinfectat Hydrim C61WD G4 și Hydrim C61WD G4 cu Lumen Cleaning System. Nu puteți folosi alt tip de detergent pentru mașinile de spălat și dezinfectat Hydrim C61WD G4 și Hydrim C61WD G4 cu Lumen Cleaning System.

Detergentul este poziționat confortabil în interiorul mașinii de spălat și nu ocupă spațiu inutil în camera de curățare și sterilizare. Mașina de spălat și dezinfectat instrumentar și accesorii dentare dozează automat detergentul în timpul ciclurilor de spălare.

La un ciclu de spălare mașina folosește 44 ml de detergent, dozați automat. Asta înseamnă că soluția HIP™ 8 x 750 ml este suficientă pentru a spăla 136 de cicluri cu mașina de spălat și dezinfectat instrumentar și accesorii dentare Hydrim.

Cum funcționează spălarea cu detergentul pe bază de enzime HIP™?

Cum funcționează detergentul pe bază de enzime HIP Hydrim

Detalii:

• Compatibil cu o gamă largă de materiale precum oțel inoxidabil oțel carbon, aluminiu, coatinguri;
  • Formulare echilibrată a agenților tensioactivi;
  • pH 10;
  • Biodegradabil.