Detergent mașină de spălat și termodezinfectat HIP Ultra Hydrim M2 G4 (cutie cu 2 recipiente)

CS-HIPL
1.013,40 lei
în stoc
Detergent enzimatic HIP Ultra mașină de spălat și termodezinfectat Hydrim M2 G4 (cutie 2 Recipiente x 3,8 litri)
Fișa tehnică detergent enzimatic HIP

Detergent mașină de spălat și termodezinfectat Hydrim M2 G4

(Cutie cu 2 recipiente x 3,8 litri)

Soluția chimică HIP™ este formulată cu atenție pentru a putea fi utilizată la curățarea instrumentelor și accesoriilor dentare realizate dintr-o gamă variată de materiale și coatinguri. Detergentul HIP este adăugat automat în diferite etape ale ciclului pentru a optimiza curățarea și protecția instrumentelor. Teste independente au demonstrat că soluția elimină proteinele în proporție de 99,9% - cu mult peste nivelul detectabil cu ochiul liber.

Detergentul este compatibil cu mașinile de spălat și dezinfectat Hydrim M2 G4. Nu puteți folosi alt tip de detergent pentru mașinile de spălat și dezinfectat Hydrim M2 G4.

Detergentul este poziționat confortabil în interiorul mașinii de spălat și nu ocupă spațiu inutil în camera de curățare și sterilizare. Mașina de spălat și dezinfectat instrumentar și accesorii dentare dozează automat detergentul în timpul ciclurilor de spălare.

La un ciclu de spălare mașina folosește 100 ml de detergent, dozați automat. Asta înseamnă că soluția HIP™ 2 x 3,8 l este suficientă pentru a spăla 76 de cicluri cu mașina de spălat și dezinfectat instrumentar și accesorii dentare Hydrim.

Cum funcționează spălarea cu detergentul pe bază de enzime HIP™?

Cum funcționează detergentul pe bază de enzime HIP Hydrim

Detalii:

• Compatibil cu o gamă largă de materiale precum oțel inoxidabil oțel carbon, aluminiu, coatinguri;
  • Formulare echilibrată a agenților tensioactivi;
  • Lichid incolor și aproape inodor;
  • Complet solubil în apă;
  • pH 9,3 - 9,8 - soluția este ușor alcalină;