Mașină de spălat și dezinfectat instrumentar Hydrim C61WD G4, LCS (Lumen Cleaning System)

C61WD-D02-LCS
8.211,00 €
In stoc

Pregătirea instrumentelor pentru sterilizare într-un cabinet dentar înseamnă o adevărata provocare pentru oricine. Asta pentru că până a fi gata de sterilizat, instrumentele trebuie ținute în soluții de dezinfecție, spălate manual la chiuvetă, apoi uscate și în cele din urmă ambalate pentru a fi introduse în autoclav.

Orice asistentă care este responsabilă pentru acest proces dificil poate confirma cât timp, spațiu și bani se pierd utilizând această procedură.

Pentru a eficientiza procesul de curățare, spălare și dezinfectare a instrumentelor și a accesoriilor dentare în clinica dumneavoastră, folosiți cu încredere mașina automată de spălat și dezinfectat instrumentar dentar Hydrim C61WD G4, cu LCS - Lumen Cleaning System. Spre deosebire de mașina de spălat și dezinfectat instrumentar Hydrim C61WD G4, mașina echipată cu Lumen Cleaning System are un sistem care permite procesarea a 8 piese de mână. Toate celelalte caracteristici, beneficii și avantaje sunt comune atât pentru mașina Hydrim C61WD G4, cât și pentru mașina Hydrim c61WD G4 cu LCS. LCS (Lumen Cleaning System) are un filtru de apă reutilizabil.

Lumen Cleaning System Hydrim C61WD G4

Mașinile de spălat și dezinfectat instrumentarul produse de compania canadiană SciCan sunt rapide, silențioase și practice. Mașinile de spălat și dezinfectat Hydrim folosesc un detergent eficient pe bază de enzime care spală instrumentele. Temperatura apei în timpul ciclului de spălare nu depășește 45 de grade, pentru a nu inactiva enzimele și pentru a asigura o curățare eficientă a reziduurilor de pe instrumente. După ce instrumentele sunt spălate cu detergent enzimatic și clătite, mașina dezinfectează instrumentele ținându-le timp de minim 5 minute la o temperatură de minim 93 de grade Celsius, asigurând astfel cel mai înalt grad de dezinfecție termică, și anume A0 = 6000

Mașină de spălat Hydrim lumen cleaning system A0=6000

După fiecare ciclu de spălare și dezinfectare, mașina oferă un raport în care sunt menționate valorile și timpii pentru fiecare procedură în parte, asigurând astfel că dezinfecția termică a instrumentelor a fost realizată. De asemenea, fiecare ciclu de spălare conține o semnătură digitală unică care certifică dezinfecția instrumentelor.

Având în cabinet o mașină automată de spălare și dezinfectare, asistentele economisesc timp prețios. Timpul astfel salvat va fi folosit pentru îmbunătățirea relațiilor cu pacienții, programări, eficientizarea procedurilor cabinetului.

Mașinile de spălat și dezinfectat instrumentar și accesorii dentare Hydrim respectă standardele internaționale ISO 15883 -1 și -2 în ceea ce privește curățarea și dezinfectarea instrumentarului.

De ce să folosiți o mașină de spălat și dezinfectat instrumentar Hydrim în loc să spălați manual instrumentarul?

1. Instrumentele vor fi încărcate direct în mașina de spălat și dezinfectat de la unit. Nu este nevoie de curățare manuală, prespălare sau dezinfectare prealabilă;
  2. După ciclurile de curățare, dezinfectare și uscare, instrumentele vor fi ambalate în pungi pentru sterilizare, apoi vor fi puse în autoclav, fără alți pași intermediari în acest proces;
  3. Mașina are o capacitate mare de procesare a instrumentelor. Într-o oră, o mașină de spălat HydrimC61WD poate procesa până la 120 de instrumente – de la start la uscat;
  4. Mașina de spălat este echipată cu tehnologie G4 pentru conexiune la Internet. Puteți vedea de oriunde cine a spălat, cât a spălat, când a spălat, dacă au apărut erori în procesarea instrumentelor;
  5. Ciclurile de spălare și dezinfectare sunt validate pentru a asigura performanța mașinii de spălat și dezinfectat;
  6. Detergentul HIP Ultra Cleaning pe bază de enzime este păstrat în interiorul aparatului pentru a salva spațiu prețios în cabinet;
  7. Uscarea este activă, cu filtru HEPA;
  8. Touch screen cu acces facil la caracteristicile și programele mașinii;
  9. Performanță îmbunătățită, siguranță în utilizare și mentenanță minimă necesară;
  10. Mașinile sunt încărcate frontal în mod confortabil și pot fi instalate în mod flexibil în cabinet ori pot fi integrate în corpurile de mobilier.

Alegeți să lucrați modern! Folosiți mașina de spălat și dezinfectat instrumentar și accesorii dentare Hydrim C61WD G4 cu Lumen Cleaning System.