Lichid de curățare și dezinfectare Optim 33TB recipient 4L

Bidon de 4 litri

Fără miros.

Lichid de curățare și dezinfectare 2 în 1 Optim 33TB

Cu siguranță ați observat în practica medicală că produsele de dezinfectare pe bază de alcool vă afectează pe termen lung sănătatea și acționează negativ asupra suprafețelor tratate.

Chiar dacă este un bun dezinfectant, alcoolul are o mulțime de efecte secundare și este periculos, pe etichetele produselor existând o mulțime de inscripții de avertizare.

• Un studiu norvegian arată că dacă o asistentă dezinfectează toată ziua teatrul de operație cu șervețele care conțin alcool, are atât de mult alcool în sânge, încât nu ar mai trebui să conducă seara mașina;
    • Inhalarea vaporilor de alcool în timpul dezinfecției de către asistente poate cauza probleme ale plămânilor;
    • Alcoolul cauzează iritații ale pielii;
    • Alcoolul este periculos pentru ochi, dacă intră accidental în contact cu ochii;
    • Alcoolul provoacă uscarea și deteriorarea tapițeriei unitului dentar;
    • Alcoolul nu curăță suprafețele, din contră – fixează proteina (de sânge) pe suprafața de contact. Șervețelele pe bază de alcool nu sunt destinate curățării, ci doar dezinfectării;
    • Alcoolul este inflamabil.

Din fericire, există alternative sigure și eficiente pentru dumneavoastră, personalul operator, pacienți și suprafețele cabinetului medical:

Lichid de curățare și dezinfectare 2 în 1 Optim 33TB

Spre deosebire de alte soluții de curățare și dezinfectare, soluțiile produse de compania canadiană SciCan nu conțin alcool. Substanța de dezinfecție pentru soluțiile Optim 33TB este H2O2 (AHP® – Accelerated Hydrogen Peroxide). Ingredientul activ este 0,5% peroxid de hidrogen.

De ce să utilizați cu încredere lichidul de curățare și dezinfectare Optim 33TB?

• Lichidul Optim 33TB este 2 în 1: curăță suprafețele și le dezinfectează în același timp, nemaifiind nevoie de o soluție suplimentară pentru curățare ca în cazul soluțiilor de dezinfectare pe bază de alcool;
    • Dezinfectarea se face eficient asupra unui spectru larg de organisme periculoase într-un timp extrem de scurt;
    • Soluția Optim 33TB este sigură, pentru că nu conține compuși volatili organici, nu irită ochii și nici pielea;
    • Prietenoasă cu suprafețele tratate – Optim 33TB nu usucă și nu deteriorează suprafețele asupra cărora s-a acționat;
    • Prietenoasă cu mediul – soluția Optim 33TB se descompune în apă și oxigen după procesul de dezinfectare.;
    • Soluția Optim 33TB nu conține alcool.

În plus, lichidul de curățare și dezinfectare Optim 33TB contribuie la asigurarea și menținerea sănătății medicilor dentiști, personalului medical și a pacienților astfel:

• nu conține compuși volatili organici;
    • nu este inflamabile;
    • nu are parfum;