Lichid curățare și dezinfectare Optim 1, fără alcool, recipient 4 litri

OPTEU1-4L
In stoc

Dispozitiv medical aprobat pentru dezinfecție în unitățile medicale conform OMS nr. 961/2019, art. 7, alin. (3) și Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice, Cap. I, art. 1, alin. (d).

Aviz ANMDM nr. 1456/24.03.2020.
Click pentru descărcare ->>>

Lichid de curățare și dezinfectare 2-în-1 Optim 1, fără alcool

Substanță activă, 0,5% peroxid de hidrogen

OPTIM 1 a demonstrat eficacitate împotriva virusurilor similare cu boala provocată de Coronavirus (COVID-19) pe suprafețe dure neporoase și dispozitive medicale neinvazive. Prin urmare, acest produs poate fi utilizat împotriva COVID-19 atunci când este folosit în conformitate cu instrucțiunile de utilizare împotriva poliovirusului pe suprafețe dure, neporoase și dispozitive medicale non-invazive.

Eficacitatea virucidă demonstrată se extinde la agenții patogeni noi și emergenți.
Durata de contact virucidă de 30 de secunde se aplică noului Coronavirus (COVID-19), Sindromul respirator sever acut (SARS CoV) și sindromul respirator din Orientul Mijlociu (MERS CoV).

Echilibrul perfect

Nici un compromis între eficacitate și siguranță în utilizare

Timpii de contact pentru actiunea dezinfectantă Optim 1

Rapid și blând
⇒ Cu OPTIM 1 nu este necesar să faceți compromisuri între a fi eficace și a fi protejați. Cu un timp de contact rapid pentru spectru larg de acțiune, este unul dintre cele mai rapide și eficiente șervețele care și dezinfectează simultan. Optim 1 este, de asemenea, sigur și blând pentru dumneavoastră și suprafețe. OPTIM 1 vă oferă încredere că respectați legile și vă protejați pacienții, personalul și mediul; echilibrul perfect.

Curăță eficient într-un singur pas
⇒ Îndepărtează resturile organice în timpul dezinfectării, economisindu-vă timp și bani (1). Lichidul este un produs 2-în-1, în sensul în care înlătură resturile organice în timp ce dezinfectează suprafețele.

Dezinfectant rapid cu spectru larg de acțiune
⇒ Cu timp de contact de numai 1 minut, dezinfectantul asigură conformitatea, economisind timp și bani (2)
⇒ Suprafețele trebuie să rămână umede pe întreaga perioadă de contact pentru a realiza dezinfectarea.
⇒ Adeno, Polio, Murine Noro - dezinfecție în numai 30 de secunde conform EN 14476
⇒ Tuberculocid și fungicid în 1 minut
⇒ Bactericid conform EN 13727 și Virucid conform EN 14476 în 30 de secunde
⇒ Acțiune virucidă completă în 2 minute conform standardului RKI/DVV (Polio, Adeno, Murine Noro, SV40)
⇒ Eficient într-un minut conform EN 16615
√ Umiditate excelentă - rămâne suficient de umed pentru asigurarea perioadelor de contact

În categoria cea mai scăzută de toxicitate EPA
⇒ Categoria IV de toxicitate EPA
⇒ Fără pictograme de pericol GHS, cuvinte de atenționare sau declarații necesare
⇒ Fără COV (compuși organici volatili)

Sustenabil
⇒ Ingredientul activ, peroxidul de hidrogen, se descompune în apă și oxigen
⇒ Fără reziduuri active pentru a reduce impactul asupra mediului
⇒ Nu contribuie la rezistența antimicrobiană
⇒ Fără mirosuri artificiale
⇒ Non-toxic
⇒ Neiritand pentru piele, ochi și sistemul respirator.

Timp și rentabilitate

⇒ Sunt necesare doar jumătatea din cantitatea necesară pentru competitorul principal pentru a menține suprafața umedă suficient timp pentru a asigura dezinfectarea (3)

Compatibil
⇒ Proiectat pentru a fi compatibil cu o gamă largă de materiale, suprafețe tari și non-poroase (4).

Click aici pentru Safety Data Sheet: Safety Data Sheet Dezinfectant Optim 1

Click aici pentru broșură: Broșură Dezinfectant Optim 1

(1) John Molinari, PhD, Peri Nelson, BS, and Devi J.V. Raghavan, BDS. Optim 1 Cleaning and Disinfection Study. Ann Arbor: Dental Advisor, 2016.
(2) John A. Molinari, Ph.D.,
of Disinfectant Wipes. Ann Arbor: Dental Advisor, 2016.
(3) John A. Molinari, Ph.D., Peri Nelson, B.S., Antonia Molinari. Environmental Surface Wetness Test: Comparison of Disinfectant Wipes. Ann Arbor: Dental Advisor, 2016.
(4) John Molinari, Ph.D., Peri Nelson, B.S. Effect of Optim 1 on Tensile Properties of Dental Chair Fabrics. Ann Arbor: Dental Advisor, 2016.

Disponibilitate stoc In stoc propriu
NOU 2 mar. 2020