Pregătirea instrumentelor pentru a fi procesate în mașinile de spălat și dezinfectat Hydrim

Important! Utilizați întotdeauna mănuși, protecție pentru ochi și măști atunci când manipulați instrumente contaminate. Manevrarea instrumentelor contaminate ar trebui redusă la minimum pentru a diminua riscurile asociate leziunilor percutanate.

Înainte de a procesa automat instrumentele și accesoriile dentare în mașinile de spălare și dezinfecție termică Hydrim, verificați următoarele:

1. Îndepărtați toate urmele de ciment, compozit, amalgam și murdăria întărită de pe instrumente și din casete.
  2. Încărcați casetele și coșurile de instrumente conform recomandărilor producătorului. Nu supraîncărcați mașina.
  3. Pentru casete și instrumente cu articulații, utilizați ciclul intensiv cu dezinfecție. (Ciclul intensiv cu dezinfecție este recomandarea noastră pentru orice tip de încărcări de instrumente în mașina de spălat și dezinfectat Hydrim).
  4. Așezați instrumentele și accesoriile mici în coșuri cu capac.
  5. Nu procesați freze în mașina de spălat și dezinfectat.
  6. Nu lăsați instrumentele să se usuce mai mult de o oră înainte de a fi procesate în mașina automată de spălat și dezinfectat Hydrim.
  7. Nu puneți instrumente eloxate (din aluminiu, tratate prin oxidare electrolitică în scopul obținerii unui strat protector) în mașina de spălat și dezinfectat.

Articol preluat, adaptat și tradus de pe website-ul www.scicancanada.ca